Незвичайний шопінг. Як запоріжанки пристосувалися до покупок під час епідемії

Покупки в Інтернеті – не данина моді, а жорстка необхідність в умовах затяжного карантину. Цю премудрість довелося вивчити напам’ять і застосовувати щодня багатьом мільйонам людей в усьому світі. Якщо ще зовсім недавно армія противників онлайн-покупок заявляла, що їм необхідно подивитися на річ наживо, а то і доторкнутися власними руками, перед тим, як прийняти рішення про придбання, то тепер покупки відбуваються в один клік, і до обопільного задоволення продавця і покупця, між іншим. Далі на zaporizhanka.

Продається все!

Що стосується Запоріжжя, то продавці товарів онлайн стверджують, що результативність їх роботи зросла приблизно в 5-6 разів. Причому своєрідні піки покупок припадали на часи жорсткого карантину, які за минулий рік Запоріжжю довелося пережити тричі. В онлайн-простір поспішили перейти співробітники абсолютної більшості торгових майданчиків міста – ринків, магазинів, цілих мереж.

Однак в лідерах по придбанню в Запоріжжі, якщо вірити відкритим джерелам, все ж представниці прекрасної статі. Саме прекрасні запоріжанки склали близько сімдесяти відсотків купівельної аудиторії міста. Причому знаходили вони свої «товари мрії» не тільки на офіційних сайтах. Для того, щоб купити з істотним дисконтом, жінки і дівчата винаходили іноді дуже цікаві схеми.

Так, наприклад, деякі дівчата організували в міських групах на різних жіночих сайтах спільноти з викупу певних товарів, і купували його, організовуючи потім розвезення всім бажаючим замовникам. Таким чином, значно зменшилася і вартість покупки для кожного окремого шоппера, і час очікування замовлення, адже оптові закупівлі, як правило, збираються позачергово.

Не сайтом єдиним

Також багато жителів Запоріжжя освоїли і оцінили можливості нових цифрових шоп-сервісів типу доставки від одного відомого майданчика безкоштовних оголошень або точок видачі гігантського інтернет-супермаркету. Як випливає з інформації, наданої самими продавцями, найбільшим був попит на предмети одягу, дитячі товари і все необхідне для комфортного побуту, в тому числі дрібну електроніку.

Багато продавців на зорі карантину створювали і всіляко розвивали свої групи в месенджерах, наприклад, в Вайбері. Цим теж негайно скористалися спритні запоріжанки, створивши свої спільноти, але тільки з викупу товарів з приємними цінами. Вони регулярно моніторили розкручені Вайбер-групи і викладали до себе в чат тільки найцікавіші пропозиції. Креативно же, погодьтеся?

Соціальні мережі стали ще однією чудовою альтернативою інтернет-магазинам. Так, наприклад, в Фейсбуці навіть було створено кілька спеціальних «продажних» спільнот, де можна було придбати як товари конкретної групи або в потрібному районі, так і просто що-небудь по інтересам. Подібні спільноти і сторінки з’явилися також і в Інстаграмі. Там покупцям стали пропонувати в основному товари б’юті-лінійки і одяг з взуттям.

Таким чином, запоріжанки з упевненістю дивляться в майбутнє і зарекомендували себе як дуже спритні і креативні покупці.

.,.,.,.